Jeśli zastanawiasz się, o czym pisać, aby Twoi klienci poznali Twoją ofertę (i chcieli od Ciebie kupić) to odsyłam Cię do gościnnego artykułu pt. Jakie treści pomogą klientom zrozumieć Twój biznes? 7 skutecznych rodzajów, który napisałam dla portalu girlbosskie.pl.
Dla kogo jest artykuł?
- właścicieli (i właścicielek) firm, którzy nie wiedzą, o czym pisać, aby lepiej dotrzeć do potencjalnych klientów
- soloprzedrzedsiębiorców (i soloprzedsiębiorczyń), którzy nie mają dużo czasu na wymyślanie treści
- specjalistów (i specjalistek) marketingu, którzy szukają dodatkowych inspiracji
- wszystkich ciekawskich, którzy szukają informacji o tym, jak pisać, aby klienci chcieli czytać
Jeśli chcesz podzielić się swoimi przemyśleniami na temat artykułu to napisz na dziendobry@milenawaruszewska.pl – lubię z Wami korespondować 🙂
PS Jeśli czujesz, że Twój biznes utknął w miejscu albo chcesz założyć firmę, ale boisz się, że nie dasz rady – to polecam Paczkę Girlbosskich (zwłaszcza kobietom).
Dodaj komentarz